Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών


Τρόπος παράδοσης:

 

Μπορείτε να επιλέξετε δύο (2) τρόπους για να παραλάβετε την παραγγελία σας:
 

1)   Με Courier - εταιρεία ταχυμεταφοράς: Η εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ αναλαμβάνει να παραδώσει τα μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα της παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών της εταιρείας. Για παραγγελίες βάρους έως 2 κιλών το κόστος είναι 3,5€ ανά παραγγελία για αποστολές εντός Αττικής και 4,5€ για την υπόλοιπη Ελλάδα. Κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεται 1,00€ για αποστολές εντός Αττικής και 1,20€ για την υπόλοιπη Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση το αυτοματοποιημένο μας σύστημα θα σας ενημερώνει για το συνολικό κόστος μεταφορικών μετά την εισαγωγή των στοιχείων παραλαβής.

 

2)   Να παραλάβετε από την έδρα μας: Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας, από την έδρα μας κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.

 

Επιστροφές:

 

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

 

Φυσικά και μπορείτε. Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με δικά σας έξοδα, αρκεί το προϊόν και η αρχική συσκευασία του να είναι άθικτα. Για να προχωρήσετε με τη διαδικασία επιστροφής, πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής και να μας την αποστείλετε μαζί με το προϊόν στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος amazing, Παρνασσού 68, 15234, Χαλάνδρι Αττικής. Θα σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά ένα πιστωτικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, το οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας. 

 

Παρέλαβα ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι κάνω;

 

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν τα προϊόντα να φτάνουν σε εσάς σε άριστη κατάσταση. Αν παρ' όλα αυτά παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε, συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής, στείλτε την μαζί με το προϊόν στη διεύθυνση amazing, Παρνασσού 68, 15234, Χαλάνδρι Αττικής και εμείς θα αναλάβουμε τα έξοδα επιστροφής (εξαιρείται το κόστος αντικαταβολής) και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 15 ημερών στην πιστωτική σας κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής του συγκεκριμένου προϊόντος. Εναλλακτικά, αν επιθυμείτε, θα σας αποστείλουμε ένα πιστωτικό ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν, το οποίο θα μπορείτε να εξαργυρώσετε σε μία επόμενη αγορά σας.

 

 

Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

 

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς. Αν θέλετε να σας αποστείλουμε άλλο προϊόν αντί του επιστρεφόμενου το κόστος αποστολής επιβαρύνει εσάς. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το www.amazing.gr. Το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

 

Με ποιον τρόπο θα στείλω το προϊόν πίσω σε εσάς;

 

Συνιστούμε να στέλνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε με κάποια υπηρεσία “courier” για περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για προϊόντα που τυχόν χαθούν ή υποστούν ζημιές κατά την επιστροφή τους προς εμάς.

 

Θα προτιμούσα να επιστρέψω αυτοπροσώπως το προϊόν. Γίνεται;

 

Ναι, αλλά μόνο κατόπιν συνεννοήσεως. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@amazing.gr ή στο τηλέφωνο 210 6090416, Δευτέρα έως Παρασκευή 09.30-15.30, και θα κανονίσουμε την ημέρα και ώρα κατά την οποία μπορείτε να περάσετε από τη διεύθυνση του ηλεκτρονικούς μας καταστήματος amazing, Παρνασσού 68, 15234, Χαλάνδρι Αττικής και να επιστρέψετε το προϊόν.